fredag 18 februari 2011

110218 - trollet har vaknat

Godmorgon!

Nu har trollet vaknat (eller ja.. för en timme sedan men ändå). Ser alltid ut som ett litet troll på morgonen om jag går och lägger mig med blött hår haha. Men denna gång blev det fina lockar :) brukar oftast bli som ett kråk-bo. Jag har ju typ affro hår för er som inte vet det. Jag plattar det varje dag, och det syns som fan på håret. Usch vad slitet det är. Men jag vill inte klippa det. Frisörerna tar alltid bort typ en decimeter. Går alltid därifrån med gråten i halsen typ. Så jag brukar toppa det själv ibland.

I  helgen blir det bara mys. Ska jobba lördag och söndag så. Du som frågade om min syster hade blogg: Ja det har hon. länk -> Syrrans blogg.

hahahah ser ut som en 10åring utan smink och lockigt hår.

2 kommentarer:

  1. använd värmeskydd. det hjälper jättemycket! :)

    SvaraRadera
  2. Nee du e ju jättesöt! :) <3

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi