lördag 19 februari 2011

110218 - jobb-festival-pizza

Godmorgon mina äggbollar! (what?)

Igår så såg jag och mamma en film som heter Mamma Mia. Hade aldrig sett den förut och den var helt okej ;D Gillar musikalfilmer. Efter det hämtade jag syrran runt tre, sen däckade jag i soffan med mamma igen haha. Så grymt skönt att slippa vakna upp bakis! Fattar egentligen aldrig varför man dricker då man säger varje morgon "aldrig...mer" iallafall jag.

Idag ska jag jobba. Börjar 15.00 och slutar 21.00. Så direkt efter det sticker jag till Issa för att se en festival (kommer ej ihåg namnet) och feta i mig pizza med Sofie och Issa. Kommer bli trevligt :)

Ska börja göra mig iordning nu. Är feting trött så det finns inte *gäsp*

ååh tänk att Bamse har varit såhär liten.. snuttinutti <3
finaste valparna ever.

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi