tisdag 22 februari 2011

110222 - Om en vecka..

Hallå mina gummor och gubbar!

Strålande sol idag. Fast ändå minus grader. Kollade på utomlandsbilder igår, och fysjutton vad jag längtar. Det bara pirrar i magen! Förlåt för att jag jämt pratar om detta men kan inte låta bli :)

Förresten.. Om en vecka så ska jag fotas. Och jag behöver er hjälp som fan! Vad vill ni se för bilder? Kan ni inte ge förslag? Jag har ingen fantasi :(

Jag tycker det är riktigt roligt att bli fotad. MEN.. Jag blir så jävla stel framför kameror om det är någon annan som fotar. Hatar det. Kanske jag ska ta en shott innan så att jag kan slappna av? haha ;) Tur att det finns musik i studion iallafall.

3 kommentarer:

  1. hur ser din näss percing ut? :D allstå .. typ är det är krock på den eller är det som ett ör hänge?:D kan du inte visa med bild? plz!!

    SvaraRadera
  2. du har ju näspiercing =)
    men när du ska sminka dig,om du har typ som en pärla då,sminkar du över den då? eller hur gör du då,för på dina videos där du sminkar dig har du en ring.
    när man tar näspiercing har man en såndär plupp som ett vanligt örhänge?
    gjorde det ont?
    gillar din blogg,och dina videos på youtube =)
    svara plz!!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi