måndag 21 februari 2011

Jag som liten:

Jag som liten



Jadu.. När jag var liten så var jag över allt och ingenstans. Jag klättrade på allt jag såg och var aldrig still. Åkte in och ut på sjukhuset. Läkarna trodde typ att mina föräldrar misshandlade mig, hahaha!
 
Jag vet inte hur många ärr jag har på kroppen sedan jag var liten. En gång så var morfar hemma hos oss och drog el. Jag ville hjälpa till men det gick åt helvete såklart. Jag fick tag i en kniv (måste påpeka att morfar såg inte att jag var där) och sen var halva mitt långfinger avskalat hahah! Jag skämdes rätt ofta då jag var liten. Så jag skämdes som fan då jag såg blodet rinna. Det första jag gjorde var att springa till pappa (som satt och fikade med vänner) hoppade upp i hans knä och tryckte ner handen innanför hans t-shirt. Tillslut kände han något som rann innanför tröjan, drog upp min hand och såg såret. Fort som fan åkte vi till sjukhuset och sydde fast köttet/skinnet. Mysigt va? ;) Jag var fyra år då det hände.
 
Det enda jag har att berätta är egentligen att jag var galen..helt galen.
 
Papa, jag och mama
Jag och papa
Tobias och jag (som jag gick på balen med som 18åring
lite kul ändå :D )

Min kusin belinda + jag 
Min syster och jag :)

1 kommentar:

  1. Nawww, så gulliga ni va ;)
    Fast det e ni nu med <3
    Jag har en fråga
    -( har din syster fortfarande en blogg )-
    Om hon har det vad heter den??
    //kram petra <3

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi