lördag 26 februari 2011

110226 - PIZZA

Godmorgon!

Eller jag vaknade för ett tag sedan men ändå. Håller just nu på att kolla på filmen Gustav och sneglar på mitt hembiträde som städar min lägenhet. Hembiträdet är alltså min syster idag ;) Som belöning så ska hon få en pizza. Har beställt pizza ifrån domsjö stjärnan (massa ost och vitlöksås) och de ska komma runt 3 tiden.

Nu ska jag smälla i mig lite chips och se till att hon tar bort ALL smuts ;) och varenda litet katthår. Nej jag skojar. Det är så sjukt mycket katthår här så det inte är klookt! Undra hur mycket katthår jag har andats in egentligen. Aja, allt ska bort. Hon ska försöka iallafall. Puss!

MUMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi