lördag 26 februari 2011

110226 - tonight tonight

Jag har nu gjort en frågegrej här till höger ->
Svara gärna på den :) Har alltid undrat vilken ålder det är på mina läsare. Btw, Frågar man verkligen "hur gammal är du?" jag tycker det lät..lame.

I vilket fall så ligger jag just nu i soffan och väntar på bättre tider. Jag är på rätt dåligt humör. Vaknade dock på bra humör då jag insåg att det var 7+ ute. WOHO våren är hääär, typ. Men det är ganska sjukt hur en liten sak kan få mig på dåligt humör.

Ikväll så ska förhoppningsvis Tusselito komma över till mig. Vi ska se melodifestivalen och äta lite hade jag tänkt. Hade suttit riktigt fint med vitt vin, men såklart så ska jag komma på det i sista minuten. Bolaget är stängt nu. Whateveeer, what to doooo.

Aja, nu ska jag duscha, sminka mig och klä mig snyggt. Då blir jag säkert på bättre humör :) Tusse kommer säkert få mig på bättre humör också så. Uppdaterar senare!


före

efter

belöning hehe

2 kommentarer:

  1. Jag är 14 och läser din blogg DAGLIGEN! :) kan inte du ha frågestund igen? Älskar dig och din blogg.







    Ta gärna ut denna frågan som "svar på tal"

    SvaraRadera
  2. Jag är 16 år och har följt din blogg sen jätte länge tillbaka;) Du är en as skön tjej, som verkligen kan göra ens dag..fortsätt så:) kram!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi