torsdag 17 mars 2011

110317 - kategorier

Godmorgon mina shululuues.

Vaknade dock upp för en timme sedan men har legat och myst tills nu hehe. Just nu ligger jag i sängen och dricker blåbärsoppa och kollar ut på det dåliga vädret. Är inte så sugen på en morgonpromenad alls. Hade förväntat mig strålande sol ju! Men jag tror jag ska ringa och väcka Tusse ändå :) får ta och göra det haha.

Du borde ha kategorier eller vad man säger.. =/ Vill man läsa något speciellt går det ju inte. Videoblogg, smink, mat, fest.. Ja, du fattar.
Vad bra att du sa till! Jag har alltid trott att man inte kan ha kategorier på blogspot, men då jag såg denna kommentar så frågade jag google ;) så nu har jag fixat lite kategorier :) Håller på att försöka lägga in några inlägg nu så det kanske blir lite rörigt idag med inläggen. Just so u know.

Jag igår innan jag traskade ner till tusses jobb.

1 kommentar:

  1. Har du fått din lägenhet uthyrd än? :) Om inte så är jag intresserad så du vet!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi