torsdag 17 mars 2011

jappjapp

shulululu ladies and ladies friends!

Kom nyss hem ifrån bangladesh (stavning?) killarna. Jag och tusse vart bjudna på indisk mat! hahaha jag dog av garv. Dom äter med HÄNDERNA! tres åt dock med gaffel men jag ville testa att äta med händerna så jag gjorde det ;) spelade in det också så ni kommer få se det senare. Det var faktiskt jätte gott! Jag HATAR stark mat, men dom lärde mig ett och annat.. Så det var helt okej ändå :) Spännande också det där med att äta med fingrarna hahaha.

Imorgon så ska jag och tusse ta oss en morgon promenad innan frukosten. Hoppas vi båda kan vakna upp relativt tidigt iallafall ;D Vi har sagt ett väldigt bra tag nu att vi ska börja träna inför Alanya, men aldrig tagit tag i det. Men nu jävlar måste det hända något! Eftersom vi kommer att gå i bikini rätt mycket så måste man ju kunna vara stolt över sin kropp! Så jäkla drygt att skämmas och försöka dölja kroppen. Så nu jävlar ska vi köra hårt ;)

Jag längtar tills jag får flytta hem på ett sätt, men på ett sätt längtar jag inte haha. Då jag flyttar hem till mina föräldrar så kommer jag äta betydligt mycket mer. Här hemma i lägenheten äter jag nästan aldrig, för jag orkar aldrig laga mat. Jag äter endast middag (som består av nuddlar eller chips typ). Men hemma kommer mamma laga as god mat så jag kommer äta jätte mycket. Men en positiv grej är att pappa tränar flera gånger i veckan, så jag ska försöka att följa med han varje gång :) det kommer bli awesome.

Men nu kör vi hårt tusse, ok? ;) beach alanya 2011 here we come, eller hur var  det? hhaahah :D

bye bye älskade chips :(

1 kommentar:

  1. Du borde ha kategorier eller vad man säger.. =/ Vill man läsa något speciellt går det ju inte. Videoblogg, smink, mat, fest.. Ja, du fattar.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi