torsdag 24 mars 2011

110324 - mot staden

Godmorgon mina ladies and ladies friends!

Vaknade klockan åtta imorse! Kunde inte somna om för att solen lös precis in i mina ögon haha. Men lika bra att kliva upp tidigt :) Då har man hela dagen framför sig. Kom precis hem till huset för att jag råkade glömma min laddare här haha. Hade ingen frukost hemma så jag passar på att tjuva lite mat från huset ;) hehe.

Ska snart dra in till stan för att köpa lite goda drycker till imorgon. Ska kolla om det finns någon fin klänning också :)

Vi hörs senare!


strålande sol ute = glad tjej

5 kommentarer:

  1. Heeey! Jeg bare lurte, har du noen norske slektinger? :)

    SvaraRadera
  2. vad använder du för cam? :)

    SvaraRadera
  3. hej!
    jag har en liten fåga till dig eftersom du har rest en del. jag funderar på att kanske resa utomlands med en kompis på påsklovet, men jag har aldrig rest utan vuxen förut. kan inte du skriva lite för och nackdelar och saker att tänka på när man reser själv? jag är lite nervös. :S
    tack på förhand!

    SvaraRadera
  4. Hej! :D Du har så sjukt fina ögonbryn ;D Hur formar/färgar/noppar du dom? :)

    SvaraRadera
  5. Hej! Du har linser på bilderna va? Vart har du köp dom och vad är det för märke och färg? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi