torsdag 24 mars 2011

110324 - Puder rosa

Hejhejhej.

Kollar just nu på big brother. Gotta love it! hahahah. Har varit och käkat mat hos Tusse idag :) vi började läsa om andar och skit också. Jag sa till henne "äh, jag blir inte rädd då jag läser sånt här då jag bor i lägenheten" men tro på fan att jag är rädd nu ändå x) orka.

Köpte en klänning idag :) riktigt fin är den. Puder rosa. Visar bild imorgon.

_______________________________________________________________________

hej! jag har en liten fåga till dig eftersom du har rest en del. jag funderar på att kanske resa utomlands med en kompis på påsklovet, men jag har aldrig rest utan vuxen förut. kan inte du skriva lite för och nackdelar och saker att tänka på när man reser själv? jag är lite nervös. :S tack på förhand!
Hej! Jag har aldrig rest med en vuxen så jag vet inte vilken skillnad det är. Det är väl att man måste ta mycket mer ansvar antar jag :) Fördelarna är väl att du inte har dina föräldrar med, det känns som en frihet kan jag tänka mig ;) och att du lär dig att ta ansvar och kunna ta hand om dig själv. Jag finner inga nackdelar :) Det kommer gå bra, tro mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi