torsdag 17 mars 2011

en till lägenhetsannons! heheh

Någon frågade om jag hittat någon som vill hyra denna lägenhet, och ja det har jag. Riktigt skönt att slippa tänka på det nu :) Blir utflyttning den 1April!!!

Men däremot är det inte lika skönt för min vän Emma och hennes sambo Pontus. Dom vill bli av med sin lägenhet för att dom ska flytta snarast. Lägenheten är en vindsvåning på 54kvm och går på 4500:-/månaden och då ingår allt. HÄR är hennes inlägg om lägenheten. Där finns bilder osv :) Lägenheten är väldigt fin! Ljus och öppen. Så om ni är sugna så kan ni höra av er till henne för frågor :) KOMIGEN NU DOM ÄR JÄVLIGT DESPERATA!!!! hahahah ;)

jag och bebi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi