torsdag 17 mars 2011

skinny bitch

Hallå!

Sitter just nu och kollar igenom gamla bilder och filmer! fan vad roligt det är. Syrran kom precis innanför dörren också :) Hon praktiserar på ICA så hon behöver bara gå 20meter (aa okej..lite längre) för att komma till mig. Hon sitter och frästar mig nu med chips och en macka med massa ost på :( Jag vill ju också äta. Men som ni vet så försöker jag gå ner till 44kg så jag ska bara äta en måltid/dag :) och då blir det en sallad som består av paprika, gurka och ytterst lite kyckling.

Ska återgå till att dreggla efter mackan.. PUSSSSS

bom chicka bow wow

6 kommentarer:

  1. hur mycket väger du nu då? och på hur kort tid ska du gå ner till 44kg? några fler bra tips? :)

    SvaraRadera
  2. För att gå ner i vikt ska man egentligen äta hälsosamt dvs 3 måltider om dagn och 2-3 mellanmål. En hälsosam diet ska blandas med högintensiv träning och lågintensiv träning för att åstadkomma bäst resultat.. då du äter så lite så kommer du gå upp i vikt då kroppen kommer försöka hålla sig fast vid alla kolhydrater som kommer in i kroppen då den behöver mer näring än vad du ger den... jovisst man kan blir jävligt smal om man inte äter eller äter skit lite också, men i flesta fall är det då kroppen har inte fått tillräckligt mycket näring på länge och då måste man hålla detta resten utav livet för då du började äta vanligt igen så kommer kroppen dra åt sig fett som om den har aldrig fått mat förr..

    SvaraRadera
  3. va i helvete varför ska du gå ner 44 kg!!!??

    Idiotiskt angelica, fatta det

    SvaraRadera
  4. Wow vad du är smal!!! Du behöver inte gå ner i vikt specielt inte 44 kg !!!! varför du är ju smmmmmmmmmal??? Och om man ska gå ner ska man ta det lungt och inte med en gång så det tar lite tid. ! ;D Jag går ner för jag är tjock och väger .. kg !!

    Duu behöver inte gå ner 44 kg,,,,,,,!!!
    Men jag fattar inte dina beslut så ja kan inte hindra dig ;D <33<3

    SvaraRadera
  5. http://myrealylife.blogg.se17 mars 2011 kl. 21:32

    44kg väger fan småbarn! Du kan inte allvarligt mena 44, du måste ha skrivit fel. De är onaturligt för en ungdom/vuxen :O!

    Hur mycket väger du på din HEADER?
    De är en bra vikt om du frågar mig + andra.
    Sen om man inte är nöjd med sin kroppsform kan man alltid träna.
    Spinning är jättebra för benen, jogga för humöret, och mage (kan typ ingenting om magen...)

    Vad gör du på fritiden för din fysik/träning förfesten? bara för att jag är nyfiken och vill veta vad andra personer brukar göra :)

    SvaraRadera
  6. shoo bruden! Du behöver absolut inte gå ner i vikt.. jag fattar inte väst idealen de vill ju fan att man ska se ut som en kille.. våra ideal (mellanöstern)menar att en kvinna ska vara kvinlig, dvs ha kurvor o former precis som du har på dina senaste modell bilder.. du har fett nice kropp, förstör ej den.. spc inte nu när du ska till alanya oxå, feeeeeettt snyggare med kurvor!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi