lördag 26 mars 2011

party in the d-ö-v-i-k

Var det fest igår eller? hahahaha. Jag kan säga såhär att jag festade för ett halvår framåt kan jag lova. Jag har:
1. Försökt dansa på baren (men blev nerputtad lika snabbt haha)
2. Hamnat på efterfest (det var sjukt länge sedan jag var på en) 
3. Fått fylle hicka som är det värsta som finns. Det går INTE att få bort på det vanliga sättet. Ni vet då man dricker vatten upp och ner typ. Icket. Så jag stoppade fingrarna i halsen, hulkade lite, DÅ gick det bort.
4. Köpt bacon klockan 5 på morgonen (åt upp allt)
5. Pratat med en brittisk man (ÄNTLIGEN fick jag prata med någon som pratar som mig. Brittisk engelska alltså.)
6. Blivit ihjäl klämd i harrys kön typ...
7. Gjort sönder min iphones display :''''((((

Skulle jätte gärna kunna fota mig nu men NEJ. Jag ser förjävlig ut. Och jag förtjänar det.

Igår med tjejerna <3

1 kommentar:

  1. hahah pratar DU brittisk engelska? nu måste vi få höra! lägg upp en viddd

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi