torsdag 21 april 2011

110421 - godmorgon!

Tjenis penis!

Fett fult väder ute, mitt rum är stökigt och jag är feting hungrig. Men ändå känns det som en helt okej dag :) måste ta tag i rummet, platta mitt affrohår och sminka mig. Har jag berättat att jag börjat packa också? Har typ packat allt och jag har halva väskan kvar (?) snacka om awesome. Då kan jag köpa massa kläder där nere hehe.

Men nu måste jag äta. Funderar på att äta chips till frukost. Det var länge sedan nu ;) haha. Jag hade ju tänkt träna hårt som fan i april för att komma slank och fin till Alanya. Det kan jag ju fet glömma! hahah. Jag orkar verkligen inte. Kommer ändå gå ner massa kilo då jag är där nere så atte... träningen tar jag i alanyal.

Menmen måste äta som sagt :) puss
PS! 8 dagar kvar tills jag drar hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi