torsdag 21 april 2011

110421 - Typiskt

åååh varför ska det alltid hända mina djur nånting? märkte nyss att min katt Shane har en knöl på halsen. Dock så tror jag att det inte är nåt farligt alls. Det känns mest som en svullen lymfkörtel (som vi människor brukar få då vi är förkylda). Jag avvaktar nog ett tag och om den blir större far jag nog in till djursjukhuset. Har ni kattägare varit med om något liknande? behöver jag vara orolig tror ni? Hon har inte förändrats nånting. Är lika galen fortfarande och knölen gör inte ont när man rör vid den. Hon tycker typ att det är skönt. Less jag blir på det hääär! varför kan inte alla få vara friska livet ut för? :o

1 kommentar:

  1. Min katt fick knölar på magen/i juvren (fy vad fult det ordet låter, haha) och det var tumörer. Hon fick operera sig för att vi hade väntat så länge med att kontakta veterinären så tumörerna hade växt. Men det hade gått att behandla med antibiotika typ om vi hade varit snabbare, så jag skulle nog ha ringt till veterinären och frågat om råd.

    Hon hade inte heller ont när man tog på knölarna :/ Hoppas det inte är något med din kisse, det kan lika gärna vara något ofarligt :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi