måndag 25 april 2011

110425 - oh happy night

Meeeen hallå!

"Skulle inte du sova? :o" jo det hade jag gjort.. om inte Clayton hade ringt mig runt 1 tiden, full, och frågat om jag, han, Tobias och Meurle kunde hitta på något. Efter mycket om och men så sa jag ja. Vilket jag inte ångrar. Jag har saknat själevad som fan! och det är lite synd att jag ska sticka till Alanya nu. För jag hade kunnat gjort om detta flera nätter om :) Vi gjorde inget speciellt, men det behövdes inte. Vi har inte umgåts på eeevigheter, men då jag väl träffade dom så var allt som vanligt. Wonderful.

Efter allt snack om gamla minnen (det var 5-6 år sedan vi träffades..helt sjukt!), whiskey och baylis så skjutsade dom hem mig. Så NU ska jag försöka sova :) hehe.

Tobias och Clayton

1 kommentar:

  1. hej
    din blogg e bäst:)
    du e cool :)
    gillar tokio hotel (Y)
    o ditt motto e ju ba bäst !
    kram

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi