söndag 24 april 2011

110424 - mys kväll

Tjenis penis!


Igår så spelade vi skipbo i 6 timmar. Sen kom min syster och Jennie hem och då fortsatte jag spela med dom i ungefär en halvtimme, hahah så jävla nörd jag är. Sen såg vi på en film och däckade i soffan runt 5 på morgonen. Så kunde inte uppdatera någonting liksom.

Idag vaknade jag runt 11 sen drog jag till mormor och sydde ordning min klänning som jag beställde. Min rumpa syntes så jag fick lov att sy igen fliken där bak haha. Sen gjorde jag ordning en annan klänning så att den skulle bli snyggare, vilket den blev. Så den åker också ner i packningen till Alanya ;)

Gissa vad vi gjorde ikväll då? spelade vi skipbo? såklart vi gjorde. Jag, tres, Jennie, Sofie och Issa drack vattenpipa och spelade skipbo. Sen blev det så jäkla kallt ute så vi fortsatte inne i köket och mumsade i oss chips. Riktigt trevligt.

Nu ska jag laddan er en film och försöka sova. Har dock vänt på dygnet så jag kommer väl inte kunna somna först 6 på morgonen :( men ska försöka. Annars får jag väl försöka dygna. Och det är det värsta jag vet. Puss!

nörd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi