tisdag 19 april 2011

Jag gråter bara i regnet.

Lät dom in, lät dom ta.
Lät mig tro, vad han än sa.
Jag lät dig gå, sväva på moln.
Tills du slet mig i stycken och spottade på mina sår.
Men ser det ut som om jag sörjer dig?
Mer som om jag höjer dig.
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Jag gråter bara i regnet. Super stolt.
Han vill veta vad jag tänker.
Men baby om det ändå var så enkelt.
 Men varför vill du stå med mig i regnet?
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer.

Gav han allt. allt jag kan ge.
Ville ha mer. Det är sån han är.
Det är sån jag blev.
Litar inte på någon och allting är hans fel.
Men ser det ut som att jag lackar nej, mer som att jag tackar dig.
För jag kommer aldrig mer behöva vara svag.

Jag gråter bara i regnet. Super stolt.
Han vill veta vad jag tänker.
Men baby om det ändå var så enkelt.
Men varför vill du stå med mig i regnet?
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
 Baby jag vet ändå vad som händer.
Du vill veta vad jag tänker. Varför vill du riva mitt stängsel?
Baby om det var så enkelt.
är det lugnt om jag kallar dig för baby?


6 kommentarer:

  1. Jätte vackert skrivet !!!! :D<3

    SvaraRadera
  2. Kjempe fint skrevet!
    Også må jeg bar si at du ligner på Shantel vansanten! Du er nydelig, klem fra NORGE! <3

    SvaraRadera
  3. Newkid.. En riktigt skön låt det där.. Även om du gjort om texten lite. ;)

    SvaraRadera
  4. Ja denna låt är stört skön :) jaa jag har bytt ut hon till han.. så aa jag har "gjort om" den lite :) jag skrev den själv eftersom den inte finns på google (texten) så det står säkert fel nånstans.

    SvaraRadera
  5. Du är förresten riktigt jäkla snygg. ;)

    SvaraRadera
  6. Den låten är så himla bra :D
    Newkid är hur gullig som helst :d träffat han ett par gånger när man gått på stan oså

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi