onsdag 20 april 2011

110420 - uuhuhuh

Gooodmorgon sötnosar!

Snacka om sliten jag är. Mitt ansikte är uppsvullet, näsan är röd, min hals är fet och mina läppar ser ut som ankläppar. Såhär ser jag ungefär ut varje morgon då jag vaknar, men just nu är det extremt. Och det beror på att jag är förkyld :) hehe. Var ute och joggade igår, tror det är därför förkyldningen kommit tillbaka. Den verkar inte vilja försvinna precis. Dessutom överansträngde jag mitt knä då jag var ute och joggade (som ni vet så har jag världens sämsta kondition = är aldrig ute och joggar annars) Så ena knät är fett uppsvullet x) Det är så synd om mig idag :(

Jag vill känna mig pigg igen. Har fan inte gjort det på flera veckor. Orkar inte sminka mig eller göra nånting alls. Hoppas det gå över snart och att jag får en helt ny, stark energi :) hatar att bloggen ska behöva "lida" bara för att jag är hängig liksom.

Nu ska jag försöka äta nåt.

fett eckliii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi