lördag 23 april 2011

Skipbo i mitt hjärta

Hallelåja!

Just nu sitter jag och spelar skipbo med Sofie och issa. Syrran och hennes vänner spelar det jämt och jag har alltid undrat hur det kan vara så kul eftersom dom brukar spela i flera timmar. Vi tjejer har nu spelat i FYRA timmar (!!!) tiden går så jävla snabbt. Och jag tror vi kommer spela ett bra tag till haha. Måste köpa spelet så att jag och tusse har nåt att göra på mellan landningarna haha ;) jaja nu ska vi fortsätta spela hehe. puss!

1 kommentar:

  1. hej jag gillar din blogg och dina blogg inlägg


    så jäkla långt tid du kan spela ja kan bara spela en timme typ



    /ja är din största fan

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi