söndag 8 maj 2011

110508 - Agnes

shulululuuuu what uuuppp?

Skoja. Är det fint väder i Sverige eller? Själv håller man på att dö. Vi sitter just nu inomhus och har lagat vår första middag hemma. Det blev TOAST :) undra hur detta kommer sluta. Vi förstår oss inte på turkspisen.

Idag har jag hälsat på min och tusses bebis Agnes. Det är en liten kattunge som har problem med ögonen :( hoppas verkligen hon blir bättre. Hon är typ blind stackarn.

Jaja ska se på film nu och sova. Det är våran grej.


3 kommentarer:

  1. naaw,stackarn men jag vet att du tar hand om den så gott du kan :)<3

    SvaraRadera
  2. åååh! stackars katt! <3

    måste bara såga att jag tycker att bilden var hur fin som helst! XD <3 <3

    SvaraRadera
  3. ta bort katta å visa lite hud istället är ju därför hälften läser din blogg

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi