söndag 8 maj 2011

110508 - förkyldningen tar kål på mig

Godmorgon mina bakis muffins! hahaha skoja

Whats up? Jag vaknade nyss. Mår lite bättre än igår iallafall ;D torrhostar bara nu. Har ni hostat så mycket att ni spytt? i feel ya. I vilket fall så igår var jag och Tusse ut. Vi träffade två tjejer ifrån övik :D Väldigt roligt. Vi ska tydligen ut ikväll också. Men då ska jag nog vara nykter :) Måste verkligen bli bättre i kroppen. Förkyldningen tar kål på mig.

Men ska försöka fota mycket ikväll så att det blir lite roligt här i bloggen ;D Puss sötnosar!

1 kommentar:

  1. Hmm, då har vi nåt gemensamt.
    Jag hostar och är förkykd! Jätte jobbigt. Och jag har varit det i nästan en månad! Det hände mig två ggr att jag hostat och spytt pga det.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi