söndag 15 maj 2011

110515 - längtar!!

Så typiskt att molnen skulle dyka upp då vi väl var på stranden. Men det var skönt så länge solen tittade fram :) Men inte fan kan jag säga "helveeete vilken nice bränna jag fick" ser ingen skillnad haha. Hoppas solen tar bättre imorgon. Har liksom varit här i 2 veckor och ser fortfarande ut som ett spöke. Nästa gång någon frågar hur länge vi varit här säger jag "vi kom fram idag". Bättre så haha.

Ska snart ta en dusch och sedan leka lite med Tusses hår. Eftersom våran frisör alltid vill göra tvärtemot vad vi säger, så får vi ta saken i egna händer helt enkelt ;) hoppas det blir nice. Har en bild i huvudet av hur det kommer se ut..mmm...

Det är "bara" 8 veckor tills min syster och Jennie kommer! iiiihhhh vad jag längtar. Får hålla tummarna till att jag inte kramar ihjäl henne då hon kommer. Saknar henne så OTROLIG mycket så det finns inte. Saknar min familj förjävla mycket också såklart, och dom kommer ner i Augusti. Får hålla ut tills dess ;)

Tusses snygga bränna efter första dagen! hahahaha love it.

på jobbet

ååhhh förstår ni hur glad jag blev då jag fick reda på
att det finns is chailatte i alanya????? fett gott
"thereas's friend" hhahah vi dog.

skabbig chej

mmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi