söndag 15 maj 2011

110515 - Mot stranden

Godmorgon pojkar och flickor!

Har vi fint väder idag? jaaaapp. Inte ett moln, så långt ögat kan nå ;) Så nu ska jag och tusse till stranden och steka. Eller jag iallafall. Vet inte om tusse orkar pga hennes magvärk. We'll see. Uppdaterar då jag kommer hem. HÅLL TUMMARNA OCH HOPPAS PÅ ATT JAG INTE BRÄNNER MIG! som alla andra gånger. Jag fattar inte. Jag brukar ALDRIG bränna mig men har gjort det varje gång nu x) sug min.

Puss!

(fett dålig bild men)
Detta handsmycket köpte jag i förrgår för 180:-!
(fett billigt för att vara silver)

cool chej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi