måndag 23 maj 2011

110523 - Saknar extra mycket idag

Hahah varför skriver jag alltid "blommor.com" då jag ska skriva blogger.com? blir galen.

I vilket fall så har jag städat mitt och tusses rum nu :D Det blev jete fiint. Hoppas Tusse blir nöjd med resultatet hehe. Hon är och jobbar just nu, stackarn som får jobba ensam. Skulle aldrig gått med på det. Varför jag är hemma är för att min mage krånglar (ni vet mitt magproblem), och jag kände att det är bäst att bara vara hemma och vila. Stress är absolut inte bra för mig, och vi har jobbat 11+timmar varje dag i en vecka nu. Är såå trött. Så då jag är hemma passade jag på att städa och tvätta :) Har tvättat vit tvätt och ska lägga in svart nu. Funderar på att tvätta våra täcken också, för jag antar att turkarna aldrig tvättat dom. Men jag vet inte riktigt om dom får plats i våran lilla tvättmaskin hahaha.

Sist men inte minst så vill jag be för alla spindlar jag dödat. Jag har aldrig kunnat döda någon insekt men det var fan TUSEN (okej.. överdrev.. typ 10 då) spindlar ööverallt! Fick panik och dödade alla jag såg. Lika bra. Vill inte att spindlarna ska krypa in i min mun då jag sover precis 8-) hahaha fyfan vad äckligt.

Önskar att mamma var här och hjälpte mig :( saknar mina vänner och min familj så grymt mycket!! Saknar mammas hjälpande hand, saknar pappas fula humor och roliga kommentarer, saknar syrrans damputbrott, saknar sofies galna tänkande, saknar bamses skällande, saknar att ha feta busan liggandes på min mage, saknar shanes galenheter och saknar alla partypinglor! Ni är bäst <3

smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi