måndag 23 maj 2011

110523 - städning på G

Goodmorgon!

Jag är hemma ifrån jobbet idag. Fett skönt. Fast lite mindre skönt att jag 'måste' tvätta tusen tvättar, städa hela lägenheten, handla, hämta tres handduk, fixa tres mobil, köpa frukost osv. Måste shoppa lite också. Måste ha nya skor och en mjukisdress. Jag var ju så jädrans dum och tog med mig bara korta klänningar. Tänkte inte på att det kan vara småkylit på kvällarna, helst nu i Maj månaden.

Iförrgår så festade jag som sagt. Varannan dag så har vi "discotour" med hotellet så då drar vi till Havana. Jag som hatar Havana, men det är bara att bita ihop haha. Vi får gratis sprit så vem klagar? he-he. Efter det drog jag och tres vidare till Hollywood. Blev lite arg, så vi drog till Havana igen, för att sen dra tillbaka till Hollywood då det var stängt.

Väl där fick vi massa drinkar + shottar av våran chef. Sen bestämde jag och tres att vi skulle dra hem, men då säger chefen att "icket.. ni ska följa med till summer garden" så det var bara att hänga med. Väl då vi var framme så skulle jag och tres låtsas vara modeller för att få komma in (hahahaha) så jävla fult. Undra hur det såg ut. Då vi väl kom in så blev det massa skumpa och whiskey/bull m-m-mmmmm.

Jaja slut skrivit. Måste ta mig en rök för att senare fortsätta med städningen. Önska mig lycka till och ni får ha en bra dag mina sötnosar! Puss

less tjej hahah (6 på morgonen typ)

1 kommentar:

  1. Du är så jävla snygg att jag inte vet vart jag skall ta vägen

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi