tisdag 24 maj 2011

110524 - Merhaba!

Merhaba mina pullor och pullors vänner. Nasilsin?

Bugun hava cok sicak!!! Hahaha okej jag ska lägga ner turkiskan ;) Vad händer ikväll för er? Vi är lediga idag så vi har bara legat och chillat + ätit typ. GRYMT skönt eftersom vi jobbat så hårt denna vecka.

Vi ska snart till våran frisör. Han ville så gärna fixa mitt hår (för han sa att det såg förjävligt ut som vanligt) så jag sa att vi kunde komma förbi på kvällen ;) sköönt att bli omhändertagen igen. Om ni minns så höll han ju på med våra hår varje dag i 2 veckor :) DET var awesome kan jag ju säga. Efter det så blir det utgång för min del (NYKTERT!) och tres ska nog bara chilla hemma, för hon är rätt trött. Men ska försöka få med henne ut ändå :) hehe.

Jag är grymt sugen på att ljusa upp mitt hår. Till en väldigt ljus ljusbrun färg. Vad tycker ni om det? :)

Till typ denna färg.

4 kommentarer:

  1. till ett litetlitet mörkare nyans enligt mig men annars GÖÖR DETT!!;) Anita

    SvaraRadera
  2. gör det, passar dig fint :)

    SvaraRadera
  3. merhaba
    cok guzel bir bloggg
    begendim
    öpuyorum....seni
    dhurakapalam@gmail.com
    göteborg

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi