onsdag 25 maj 2011

110525 - Sjukt bakis

Halåå!

Ville bara berätta att jag är SJUKT bakis. Jag har mått dåligt som satan hela dagen haha. Drack bara 3 glas vin och 1 whiskeybull, fattar inte? Brukar aldrig bli bakis på så lite.

I vilket fall så är jag sjukt hungrig. Men jag vet inte alls vad jag ska äta. Vet inte vad jag är sugen på. En saftig sallad kanske? hmm vi ser.

Tusse ville fara upp till berget + korka upp en vinflaska och klaga på livet. Det tyckte jag lät som en bra idé men det finns bara ett problem. Hur man ska ta sig dit haha.

Puss!

2 kommentarer:

  1. Hej Jag tycker du är en jätte bra bloggerska.Jag vill bli lika bra som du en dag, Jag diggar din blogg och tycker du är sturt sköön!
    De bästa me dejj är att du är dejj själv, tex kissie är inte sig själv( verkar de som)
    Ärlighet vara längst!
    Tycker du ska göra en till videoblogg om du har tid och lust...Tackar jag tycker verkligen om dej

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara så.. fattar bara inte varför man kan bli så lättpåverkad ibland!

    Kram på dig och sköt om dig trots baksmällan.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi