lördag 28 maj 2011

110528 - Suprise!

Günaydın bayanlar ve bayan arkadaslar!

Igår fick tusse en rejäl överraskning. Hennes mamma frågade oss om vi ville ha någonting ifrån Sverige, för att hennes systers kompis skulle komma hit. Då vi skulle möta upp kompisen för att få det vi "beställt" så var det tusses mamma och pappa som kom fram :D Gud vad roligt det var!

Vi gick till våran favoritrestaurang Kordon (som har grymt god mat förstås) och åt en rejäl middag. Jag har nog inte ätit så mycket på flera månader. Jag rullade därifrån. Efter det så gick vi till Casablanca (ofcourse) och tog oss en Strawberry diquari. Efter det så gick jag och Tusse vidare till Hollywood men stannade bara i 2 minuter. Jag var så proppmätt så att jag hade spya i halsen! To much informaion? hahahah. Så vi gick hem, såg en film och somnade.

Vi såg the red riding hood. Den var grymt jävla bra! Om ni inte sett den så måste ni se den :)

I vilket fall så har vi städat undan i lägenheten, väldigt skönt. Och senare idag ska vi gå ut på middag och sedan blir det shopping för hela slanten. Eller okej, inte för hela slanten. Måste spara liksom.

Hoppas ni får en härlig lördag alla sötnosar. Och mycket sol. Här är det väldigt molning (tacka gudarna för det).

Hahah en helt randombild på mig ifrån igår.
Turkarna kände inte igen mig kan jag ju säga.
"what happened to your hair?" hahah aa..mm..

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi