fredag 27 maj 2011

boriing

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3st
Vad tycker du om kärlek? Det är väl...bra..
När kramade du någon sist? Imorse
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? kär i kärleken? nej
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? imorse
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: hmm.. inte vad jag kan komma ihåg
Hånglat med nån riktigt ful: jaa
Hånglat med fler än 50 pers: ne
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? aaa
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? haha jaa.. som då jag bitchslapade tusse igår? fett onödigt.
Åkt ambulans? taxi ambulans om det räknas
Åkt polisbil? japp
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? i think so
Slagit ner någon? nja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? ne
Dricker du? hahaha jaaa.. varannan dag. Måste sluta. Alkisvarning snart.
Vilka kläder sover du i? hotpants och bh
Vad hatar du verkligen? sega människor
Varit kär? jaa
Är du ensam nu? Ne.. tusse ligger och snarkar här bredvid ;)
Vill du gifta dig? Njaa.. om jag nu ska gifta mig så ska det vara ett fett stort rosa bröllop.
Vill du ha barn? Ja
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? memo
Såg dig gråta? tunay
Fick dig att gråta? mig själv
Du delade en dricka med? tusse
Du gick på bio med? tusse
Skällde på dig? tusse
Sa någonting till dig och vad var det? tusse: vafän vill du laan?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Haft sex? nej
Köpt någonting? Vatten och cigaretter
Sjungit? ja fan
Saknat någon? ja
JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi