måndag 30 maj 2011

110530 - no words

Godmorgon!

Igår så var jag på hollywood. Hade en grymt roligt natt :) Dansade som aldrig förr.. Även fast det var roligt igår, så var det jävligt trist och förjävligt också. Jag har nog aldrig varit så för förödmjukad. Jag känner mig riktigt jävla utnyttjad och jag hoppas personen får vad han/hon/det förtjänar! jävla h*rb*g. Ni vet inte vad det handlar om, så ni behöver inte spekulera på kommentarfältet ok? :):)

Jag vill dra till stranden för att bli brun för en gångs skull..
Puss!


Så känner jag just nu!

1 kommentar:

  1. sluT GRINE DÅ09 HOHO URK BURK URK BURK URK BURK.P sedan ser det mer ut som du nu ist för med lugg^^

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi