måndag 30 maj 2011

110530 - life's a bitch

Gud vad jag är hungriiigggg!

Jag vaknade nyss. Har tagit världens skönaste tupplur kan jag lova. Har varit på olika hotell idag och även en sväng till stranden. Inte världens bästa idé då man är bakis kanske. Höll på att svimma tusen gånger.

Ikväll är det beach party! jag har aldrig varit på ett så det ska bli spännande :) Hoppas jag hittar en sexig hunk som jag kan sätta klorna i ;) hahaha skoja. Men jag såg en feting snygg kille idag på stranden. Han var svensk, hade seeexig kropp, halvlångt halvlockigt hår som han slängde såhär sexigt då han klev upp ifrån havet, sjukt fint leende och mörka ögon. Jag dog lite..

I can get less if you love me or hate me.
Life's a bitch, now fuck you and pay me.

2 kommentarer:

  1. damn vad snygg du är i den där frisyren, ascool!

    SvaraRadera
  2. måste bara fråga det alla vill fråga hur många har du varit med sen du kommm till alanya??

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi