måndag 6 juni 2011

110606 - helvetet

Godmorgon!

Hur är det med er? Själv mår jag sisodär. Hade en rolig kväll igår tills vi kom hem, då bröt helvetet ut typ haha. Jag och tusse blev gaanska rädd om man säger som så, så jag ringde min vän här i Alanya och frågade om vi fick låna hans lägenhet ett tag, tills vi hittat eget. Jag klarar inte av att bo här längre, som jag sagt i en månad nu! Så idag blir det flytt till en tusen gånger mer fräshare lägga. Det enda negativa är väl att den ligger i Oba. Men det skiter jag i fullständigt just nu. Bara jag kommer härifrån.

Vi kommer inte ha internet i våran nya lägga, men det ska fixa sig. Vet inte vilken dag vi skulle få internet, men det var nångång i veckan. We'll see.

Ha det så bra så länge!


Jag igår :)

3 kommentarer:

  1. Varför är du så himmla söt?! Aww vill va som du! (:'


    Du är verkligen sötizzzzen Nummer#1! <33'

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi