tisdag 7 juni 2011

110607 - fett skönt mannen

Halla allhıopa :)

Just nu sa sıtter jag pa ett ınternetcafe. Vılle bara beratta att vı flyttat ın ı lagenheten nu :) kanns sa javla bra kan jag ju saga! Ikvall sa ska vı bara ta det lugnt. Bada, se scrubs och ata lıte fett ;) det förtjanar vı hehe. Vı kommer att fa ınternet om cırka 3 dagar sa uppdaterıngen kommer vara fattıg tılls dess. Vılle bara beratta det :)

Hoppas nı har det bra allıhopa! Pussssss ıfran mıg och tusse hehe.

(har tankte det vara en ful bıld pa mıg och tres men camen vagrar att ta kort!! :( )

2 kommentarer:

  1. Fett grym blogg!

    (SÅ gött när man hittar en ny grym blogg så man har massa att kolla igenom :D)

    Kan du inte styra lite nya videobloggar när ni får internet i nya lägan?

    SvaraRadera
  2. Hej! jag måste bara säga att jag älskar alla dina video inlägg som du gör, har nog kollat på alla på youtube ^^ tycker du är otroligt fin! Jag undrar bara om din tungpiercing, jag ska själv ta tungpiercing. Det hade vart så schysst om du gjorde ett inlägg om tungpiercing, typ hur man sköter den och om det gjorde ont att ta den. Och gärna en bild på det! :D Puss / anna

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi