fredag 10 juni 2011

110610 - bartender

Ah vad jag är less. Det är fett jävla varmt och vı sıtter ı nat sunkıgt café. Vı ska snart ut och käka. Blır säkert pızza som vanlıgt x) det är varan grej. Nu är det sa att vı maste flytta IGEN! och vı har bara ıdag pa oss att hıtta eget, vılket kommer ga at helvete. Sa det blır val att man tar ın pa hotell. Anlednıngen tıll varför vı maste flytta ar för att bögjavelns kompısar tydlıgen ska flytta ın (???) aaahhhhh......

Snart ska jag rınga Musse ıallafall. Han ska lara oss att flara och olıka drınkar ;) jag börjar ju jobba ı baren om nagra fa dagar. Jag kommer ääääägaaaaa! hıhı.

PS! grattıs alla sötnosar som tar studenten ıdag! Ska fıra det med er här ı Alanya ;)


mmm

6 kommentarer:

  1. vad är det som händer där borta? allt verkar skita sig för er. alla jobb sedan nu lägenheten. börjar turkarna bli less på er? haha

    SvaraRadera
  2. Frågestund på bloggen! :D

    http://sexxigastistan.blogg.se/2011/june/fragestund.html

    TOTALT KÄR I DIN BLOGG SKA JAG SÄGA! :D<3

    SvaraRadera
  3. uptadera nuuuuuuuuuuu :D

    SvaraRadera
  4. Musse? Jobbar han på Hollywood?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi