söndag 26 juni 2011

110626 - im back bitches!

Men hallådär mina blåbär ;)

Har ni saknat mig? jag har saknat er. Äntligen så funkar internet i lägenheten och då kan jag ju skriva på mitt SVENSKA tangentbord! Det värsta jag vet är turkiskt. Usch fy och blä.

I vilket fall så har det inte hänt sådär jätte mycket dom senaste veckorna. Har jobbat varje dag ungefär. En grej är väl att jag hamnade på akuten igår.

Det var såhär att jag hjälpte en vän att spy (haha) sen efteråt skulle jag gå och skölja händerna i havet. Dock så var det rätt mörkt så jag såg inte att vågorna var gigantiska. Så precis då jag hukade mig ner så slog vågen rätt på mig, så jag flög in med tinningen i en klippa. Det enda jag kommer ihåg är att tres skriker "ANGELICA DU RÖR DIG INTE!" sen tuppade jag av. Sen vaknade jag av att tres slog mig och sa "sov inte! du kan dö!" sen var det jätte mycket folk runt mig och jag fattade ingenting. Sen tog nån kille pulsen på mig och sa att ambulansen måste komma fort. Sen tuppade jag av iiigen.

Sen har jag ett minne av att jag ropar på tres inne i ambulansen, sen blev det svart igen. Sen vaknade jag upp i röntgen haha. Fyfan vilken resa alltså.

Så just nu har jag feting ont i huvudet. Har inte duschat än så jag har massa blod i håret! mysigt va?

Ni kanske vill se lite bilder?


äckel chaufför

köpte typ gröna linser

Grymt härligt gäng! Blir nog att man dra till Gbg då man kommer hem
och hälsar på dom :)

Puss :)


dog lite

hahah bästa ever!

fina piercingar

3 kommentarer:

  1. hoppas du mår bra nu!

    Vad heter linserna du köpte?

    SvaraRadera
  2. Shit... gud angelica hoppas du mår bra nu vännen. Gud va läskigt! :S
    KRYA <3

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi