söndag 26 juni 2011

110627 - Musik är fan det bästa jag vet!

Sitter och lyssnar på en av dom bästa låtarna just nu. Det är helt sjukt hur musik kan påverka ens känslor! Här ligger jag, med hjärnskakning, feber (i think) och förjävla förkyld men ÄNDÅ är jag grymt sugen på att dra ut och dansa röven av mig då jag hör denna låt.

Men dansandet får vänta tills imorgon :) Jag och tres har ju äntligen fått en natts ledighet så den ska vi njuta av nu. Men imorn blir det full fart igen. Funderar på att dra in till centrum imorn och köpa nån sexig klänning. grrrr.


Im a bad girl. Im notorious.

1 kommentar:

  1. Damn love music toooo :) Du får gärna tipsa om mer nice musik! :)

    Take care!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi