torsdag 30 juni 2011

110630 - SummerGarden

Goooodmorgon Sverige! (och andra länder).

Jag är fett trött. Kom hem klockan 07.30 imorse hehe. Det blev Summer Garden (en stor efterfest kan man säga) med killarna ifrån Stockholm för dom ska hem ikväll. Jag som sa till mig själv att jag aldrig skulle dra dit igen, för jag har aldrig gillat det. Men inatt var det faktiskt rätt roligt. Kanske för att jag var relativt nykter för en gångs skull? haha.

Idag hade jag tänkt att sola, för att få bort min fula flagning. Men det är tusen moln på himlen så jag vet inte om det är så lockande att gå ut. Det är grymt varmt, men man vill ju att den ska ta som fan ;) hoppas jag inte bränner mig igen bara. JUSTJA! det kanske jag inte berättat? Jag somnade i solen, med morotsolja (!!!) i FEM timmar! hahahah snacka om tomatröd jag blev på hela kroppen. Bokstavligen. Ont som satan gjorde det också.

Me and my heart.

4 kommentarer:

  1. så jävla sexig! vill ligga med dig

    SvaraRadera
  2. Heej! :)
    Hoppas du är piggare nu. Hehe
    Jag å min man åker till Alanya på lördag.. :)
    Hoppas verkligen de är fint väder, vet du om det ska vara de?
    Kram Liz

    SvaraRadera
  3. Billiga sexleksaker intimleksaker.com
    Anal dildo intimleksaker.com
    Kamagra intimleksaker.com
    Sexleksaker intimleksaker.se
    sexshop intimleksaker.com
    sex toys intimleksaker.com
    sex shop intimleksaker.com
    Herbal medicines naturalpharmacy.eu

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi