tisdag 28 juni 2011

110628 - Hollywood guys

Någon på tres blogg ville som sagt att hon skulle fota några killar ifrån Alanya.
Så vi började med några ifrån vårat jobbställe Hollywood :)


Detta är Johnson (heter egentligen cansin)
Han är våran manager kan man säga. Grymt snäll kille.

Lilla adam :D
Han jobbar dock inte på Hollywood, men hänger där rätt ofta.
Söt och väldigt snäll.

mmmmmmm Justin.
Behöver jag ens säga något? Snyggaste killen i Alanya.
Dock är han förlovad. Synd tjejer ;)

Özgür. En av våra bartendrar.
Har inte sån bra kontakt med han så har inget att säga.

eeh.. behöver jag ens kommentera? haha
Memo iallafall.

Indianen (haha). Han är bartender och jobbar på takvåningen.
Rätt rolig kille.

Hahah Aladin! han är skön. Har inte så mycket att
berätta om honom heller. Tusse är mer homie med han.

Metin och Sheymus. Väldigt snälla och trevliga pojkar.

Deniz. En av våra managers.

Tony :) 

hahahah glömmer alltid hans namn. Han ser alltid sur ut,
fast ibland kan han dra till med ett leende. Hatälskar han.
(jobbar med han i baren)
Och sist men inte minst bästaste Musse!
Ni måste hälsa på honom då ni kommer till Hollywood :)
han får en alltid på bra humör.

3 kommentarer:

  1. Den där Justin var lite lik Linda Rosings kompis Bobby. Men det är kanske bara jag som tycker det...

    SvaraRadera
  2. Setter prıs paa at du ınformerer om at Justın( Mert) er forlovet... and ım the lucky one ;)

    SvaraRadera
  3. Seyhmus,Tony og Mert er alle super hyggelige fyrer :) Venninna mi og jeg hilste på deg på Hollywood forresten,vet ikke om du husker det? Det var Mike som introduserte oss :) Håper at du har det bra :))

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi