tisdag 19 juli 2011

110719 - helvetets dag

Hallelåja!

Idag har varit helvetets dag kan man ju lugnt säga hahah. Min magvärk blev bara värre och värre då jag satt på BUSSEN 20minuter ifrån min lägenhet. Fyfan värsta jag varit med om. Svettades som en jävla gris utav att det gjorde så ont. Men nu är det bättre iallafall :) Min chef håller på att laga mat just nu.. muums..

I vilket fall så festade vi igår. Vi tänkte ta det lugnt men det är vääldigt svårt att ta det lugnt om man får gratis alkohol varje dag. Mamma är lite rädd att hon ska få hem en alkis! hahah. Vi drog först till ett vattenpipa-café och sedan drog vi vidare till Hollywood (ofcourse) där drinkarna flödade. Sen drog vi till Auditorium. Där sög det. Summer Garden är så grymt mycket roligare, och jag har inte ens roligt på summer garden hahahh.

Btw, jag såg kommentar-kriget här på min blogg. Är ni seriös? hahahah. Ni framstås som korkade idioter vissa av er. "Du har sagt att du inte kan ha förhållande, men nu är du tydligen tillsammans med Tunay? DUBBELMORAL!" Är du seriös? tror du inte att folk kan förändras eller? omg.

Jaja nog om detta. Ska se på One Tree Hill nu och äta lite god mat. Sen blir det film maraton med Chips och Fanta :) just ja.. måste gå och köpa det sen.

PUSSS!!!

1 kommentar:

  1. Vist kan folk förändras! Det är inte någon snack om saken. Men jag tror inte precis att det är ett förhållande som kommer att hålla nu när du typ ska åka hem till sverige om några månader. Är det bara en sommar romans eller?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi