lördag 23 juli 2011

110723 - Kan man verkligen bli såhär besviken?

Hej!

Vaknade nu. Somnade runt 10 imorse så det är väl inte så konstigt. Har vänt på dygnet totalt, så jag funderar på att dygna ikväll. Kommer säkert gå åt pipan men haha. Jag har så jävla mycket känslor i mig nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fick reda på en sak igår som fick mig att slå sönder hela Badrummet i Hollywood (såklart gjorde jag ingenting) så jag sprang till min syster så att hon fick lugna ner mig haha. Det känns som att jag skrivit exakt samma inlägg för ett halvår sedan. Då var jag också så grymt ledsen och besviken. Trodde inte att jag kunde bli mer besviken och ledsen på en människa, men se på fan. Det är inte det att jag fortfarande bryr mig mycket om killen det handlar om, utan att han ljugit om allt. Jag är mest arg på mig själv över att jag var så naiv. Jag visste att turkar/kurder (måste jag skriva varje gång att jag INTE menar alla turkar/kurder??) ljuger om minsta lilla bara för att få någon i säng/få pengar av nån. Men denna kille gick fan över gränsen. Helvete vad arg jag är. Tycker synd om killen på samma gång. Han är så förstörd så det finns inte.

Jaja slutpratat om detta nu. Ville bara skriva av mig lite. Det här är ju trots allt min dagbok ;)

Ikväll så vet jag inte alls vad vi ska göra. Tror att alla är bakis, men Anton kommer till Alanya ikväll så jag får se till att det blir fest ändå ;) dock kör jag på nyktert ikväll. Känner att min mage och lever vill döda mig haha. We will see.

Är så sjukt hungrig så jag funderar på att väcka upp syrran och sedan dra till restaurangen bredvid och käka en plankstek. MUMS.

(internet är för segt för att lägga in bilder. Gör det senare.)

5 kommentarer:

  1. Många killar är ofta så :p Är nog ännu fler killar som playar runt på semesterställen.

    SvaraRadera
  2. ja lägg ut bilder från Alanya :D så kul att se de! och vill bara säga att du är sjukt snygg no matter what!

    SvaraRadera
  3. Usch, jag kan tänka mej hur du känner dej!!
    Det är förjävligt när något sånt händer.. Man tror inte att det är sant.
    Du ska inte känna dej naiv, tyvärr så tror man de bästa om alla typ,
    Han borde vara ledsen för han har mist dej!
    Du förtjänar en bättre! :)

    Hoppas du får kul ikväll! :)

    SvaraRadera
  4. Jag visste att turkar/kurder (måste jag skriva varje gång att jag INTE menar alla turkar/kurder??) ljuger om minsta lilla bara för att få någon i säng/få pengar av nån.

    INTE förvånad :D alltså det ni inte förstår är att ni bara är billiga horor som är till för EN sak, dvs att förlusta sig på. Sen hur dom ska få till det har dom inga gränser för. Jag känner hur många babbar som helst och det är samma jargong för jämnan "hur många svennehorar har du knollat? jag knolla 2 stycker bara i rompan haha jävla horor hahah" eller känner och känner är som mest bekant med en del numera då jag tagit avstånd från dem och deras degenererade beteende!

    Så ser du nån svensk tjej med en babbe eller el kurdo bashni så vet du att hon bara är hans slyna/slampa så länge han tycker att hon duger sen ryker hon.

    Tro det eller ej men så är det här iaf. Unga naiva tjejer är deras favoriter, säger inte att du är det men du borde passa dig för att ligga med sånna där, DU drar på dig enormt mörka ENERGIER!! som DU får jobba med LÅNG tid framöver bara så du vet.. INTE värt det jag lovar. Säger detta bara för att vara snäll sen får du ta det hur f*n du vill!

    SvaraRadera
  5. Måste väll också försvara mig med att säga att det såklart inte gäller alla, MEN att det gäller så pass stor minoritet att det är mycket oroväckande åtminstone.

    Vet inte ett enda förhållande som slutat bra mellan el kurdo och svenska flikkah. Slutar det med ringa misshandel så ska dom vara glada(tjejerna). 2 tjejpolare som har åkt på däng av sin taniga kortväxta samt håriga och ack så häftiga arabhane.. sagt åt dom att vara försiktiga "men han är ju så snäll" jaja klart som fan han är han vill ju komma in i trosorna dina jävla kioskmongo! har jag sagt då sen har dom kommit till mig och grinat sen när dom blivit slagna EEEEEEEEEEEEEEEH

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi