söndag 24 juli 2011

110724 - Det är insidan som räknas.

Men hallådär alla glada :)

Hur är det me er idag? Jag mår helt okej. Det är bara magen som krånglar. Igår så var jag, syrran och Jennie ute och drack lite öl på Casablanca för att senare dra vidare till Hollywood. Hade det rätt trevligt där, förutom att det var så SJUKT varmt! man känner sig så äcklig.

(det jag skrev här kommer jag få fan för ikväll hahah)

Då kom jag att tänka på en sak som Mita berättade. Hon berättade att hon hade tagit hand om anorexia tjejer förut. Och då hade hon lagt fram ett jätte fint paket, med inget innehåll. Och ett fult paket med guld. Då skulle dom välja ett paket, och alla tog det finaste. Och då dom öppnade så insåg dom att där fanns inget. Alltså = Det är insidan som räknas. Och det stämmer så jääävla bra.

6 kommentarer:

  1. Har inte du pojkvän därnere? Varför kysser du då en annan kille?

    SvaraRadera
  2. håller med.. ena dagen har du kille, andra kysser du en förlovad kille? fattar nada.

    SvaraRadera
  3. Var väl snarare killen som kysste henne, det fattar man om man läser det hon har skrivit :p

    SvaraRadera
  4. fan va duma i hövet visa av dina läsare är... HAHA, de va ju snarare han som kysste henne!!

    SvaraRadera
  5. Men herregud.. "Han som kysste henne".. Att man ens tillåter en kille att komma så nära att han har möjlighet att kyssa en när man har pojkvän är ju bra konstigt. Märker man att killen är på väg att kyssa en är det väl bara att vända bort huvudet eller knuffa bort killen? Många småtjejer som läser den här bloggen tydligen..

    SvaraRadera
  6. var de justin? :O

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi