måndag 25 juli 2011

110725 - Alaadin beach

Günayden!

Mitt hjärta går i 150km/h. Som den alltid gör då jag är bakis. Det här är andra gången jag blir bakis här nere i Alanya och denna gång beror det på att jag inte hade ätit någonting (förut en ynka kycklingvinge) också drack jag inte bara ett glas vin precis. Jag höll mig dock i skinnet och var inte odräglig ;) min chef var stolt över mig hehe. "ikväll så beteer du dig som en kvinna" inte varje dag man hör det.

Dansade med samma kille som jag oftast dansar med. Vet DOCK inte hans namn, eftersom jag glömmer bort det hela tiden. Men åååh så söt han är :D tror han är runt 18 år, fett duktig på att dansa och han taffsar inte det minsta på tjejerna. Lillplutten.

Nu ska jag dra till Alaadin beach och tar mig en strawberry daiquari + får mig en het bränna ;) hörs senare. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi