måndag 25 juli 2011

110725 - flera timmar i havet

Hallå sötnosar :)

Idag har jag legat på stranden hela dagen. Eller där ljög jag. Jag låg i havet i flera timmar! Snacka om att jag såg ut som ett russin då jag klev upp därifrån. Men det är så grymt skönt att bara flyta runt på en madrass på havet. Fick låna en madrass men nu ska jag fan ta mig i kragen och köpa mig en egen :D så värt!

Ikväll blir det Hollywood som vanligt. Om jag nu vågar, haha. Ibland så skriver jag inlägg utan att tänka. Så jag tog bort en sak jag skrev på inlägget "insidan som räknas". Den killen är inte så glad på mig nu kan jag ju säga. Men han får fan skylla sig själv! om han är så idiotisk. Alla alanya killar gör mig så besviken. Dom behandlar tjejer som skit som jag sagt flera gånger. Jag vet inte hur många killar jag försökt lära känna, ihopp om att hitta en helt okej kille med en härlig personlighet. OCH ÄRLIG. Dom finns inte här. Tyvärr. Lite synd faktiskt.

Men nog om det. Känner att min blogg börjar bli en "alanya-killar-suger-så-jävla-hårt-så-ni-vet". Men erkänn att det ändå är roligt att läsa lite gossips om killarna här nere ;) Jag kanske ska göra en AlanyaGossip blogg? hahah fyfan vad roligt! Men usch så mycket stryk jag skulle få om dom fick reda på att det är jag. För jag vet sjukt mycket. Vilka som varit otrogna, vilka som har flera förhållanden, vilka som är manshoror osv. Det tål att tänkas på ;)


dance dance

2 kommentarer:

  1. jag älskar din blogg..

    SvaraRadera
  2. fyfan va fin hy man får i Alanya :D seriöst jag stanna där en vecka och jag fick sjukt slät och fin hy! älskar de! vill tillbax till foket med :( hoppas du har de bra i alanya ändå för alla jobbigheter! <3 :(

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi