tisdag 30 augusti 2011

110830 - Snart så

Men hallå mina sköna böönor ;)

Sitter just nu på ett cafe med min laptop. ÄNTLIGEN kan jag skriva på svenskt tangentbord. Eller äntligen och äntligen.. kan knappt skriva på denna längre x) vet inte vart alla tangenter är så det kommer säkert bli en massa stavfel haha.

Vet inte vad jag ska berätta och inte. Vill skriva allt då jag kommer hem för då kan jag sitta i lugn och ro och försöka få med allt som hänt osv. Kan iallafall säga att jag är så sjukt less på Alanya så det finns inte. Så idag bokade vi resan hem. Så jag är hemma om några dagar :) då jäklar.

Kan iallafall lägga upp lite bilder :D




fråga mig inte varför jag gick ut naken.. men säkringen gick iallafall haha.

Sen låste tusse ut mig den jäveln hahah

fett stark ändå

Dj Tusselito


Jag och Dj emre (alanyas bästa dj no doubt)

2 kommentarer:

  1. Typiskt att just den bilden där du är naken är suddig.. =/

    SvaraRadera
  2. Hey good looking girl=)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi