lördag 3 september 2011

110903 - Finally home Biatches

Hejsan!

Vet ni vart jag är nu? på den bästa platsen jag kan vara på. Hemma. Ligger i sängen i min blåa onepiece och lyssnar på mina katters spinnande. Åh så underbart att vara hemma!

Kan medge att jag blev lite ledsen då jag lämnade Alanya. Det trodde jag inte. Men Alanya har ungefär varit mitt andra hem och det är nästan en självklarhet att jag kommer sakna det även allt som hänt. Skönt att få slippa 70% av turkarna och den dåliga luften + den outhärliga värmen. Man ska väl inte klaga på värmen nu då man fryser kuken av sig, men någon måtta på värmen borde det vara ;)

Någon ville att jag skulle berätta om all drama osv och självklart ska jag göra det. Dock så tror jag inte att jag kommer berätta allt jag kommer på nu, för ingen kommer orka att läsa allt på en gång. Så jag börjar lite smått.

För det första så tjänade vi inte bra där nere. Om vi ens tjänade någonting alls. Blev grymt förbannad varje gång man fick höra "ni kan få denna summa, och mer sen" varför i helvete kunde vi inte få hela summan? DOCK så fick vi bo gratis ett väldigt bra tag, gratis mat på hotellen vi jobbade på (som inte var den bästa men man ska inte klaga då det var gratis haha) och gratis alkohol på Hollywood. Det var väl mest därför vi var där. För jag tyckte inte alls om att vara där ett tag, bara för att mitt såkallade ex jobbade i min bar. Jag klarade bara inte av det. Jag blev så fruktansvärt arg bara av att se honom, så ni kan ju tänka er hur jag kände mig och betedde mig då vi var axel mot axel. Helst då han kastade ut mina drinkar utan att smaka på dom och säga "äcklig.." bara för att provocera.

Blev förjävla glad då han inte kunde bete sig och blev tillslut utkastad. Jag bodde just då med Chefen och då vi kom hem berättade jag hur underbart det var och att jag kunde nu vara på Hollywood mycket mer och kunde fokusera mer på jobbet liksom. Han sa till mig att han aldrig skulle ta tillbaka han för då skulle han delvis tappa sin egna respekt och andras. Efter några dagar såg jag att han kommit tillbaka. Efter det slutade jag bry mig om jobbet helt och hållet, vilket resulterade med att jag och Tusse var där på en semester istället.

Det som också var jobbigt var att man inte kunde lita på någon. Och då menar jag inte någon alls. Dom flesta är lika falska där nere. Man måste ha en sjukt bra relation med dom som typ pågått sedan många år tillbaka för att få den respekt man förtjänar. Vi turister är deras leksaker, tro mig.

Har läst några bloggar av tjejer som varit här nere och tror på fullaste allvar att deras såkallade pojkvänner är trogen där nere. Skrattar åt deras naiva tänkande. Varför? för att jag själv varit där också. Alla turkar jag bott hos har dragit hem olika tjejer varje natt. Jag visste att dom är kåta bockar men inte sådär allvarligt haha. Sexberoende here i come tänkte jag på skämt, tills alla erkände att dom hade ett beroende. Tycker synd om dom. Btw det där med att jag skrev att jag var tillsammans med Tunay var såklart på skämt för er som inte fattade det. Han är bara en nära vän till mig.

Mer då? jo just ja.. Vad jobbade vi som? vi hade olika jobb. Vi började som biljettsäljare för havana beachparty. Men redan efter en dag kände iallafall jag att det inte riktigt var min grej. Så vi började jobba hos våran homie Alex som hade precis öppnad upp sin frisörsalong och behövde lite hjälp. Efter det började vi jobba med Animation på ett sjukt fint hotell. Och efter det började vi jobba på Hollywood. Vi drog till ett hotell och drog med oss folk till Hollywood först, och sedan hoppade vi in i Baren.

Nej nu måste jag duscha :D Ska till min morbror och grilla lite. Sen ska jag vidare till Martin och träffa själevadsgänget + dricka nån öl skulle jag tro.

Väl framme i Alanya (juli)
Då vi kom in i Veysels lägenhet fick vi syn på detta hahah...fail...


Jag och Tusselito utanför Café Opera

Min grej. Fick även uppleva att det är pappas grej ;)
"sådan far sådan dotter" som ägaren på Casablanca sa hahahah

 

Uppe vid dj båset

spillarN


Jag och Nezih

:)

snälla grabbar...hmm..

2 kommentarer:

  1. kan du inte berätta i ett videoinlägg då? två flugor i en smäll liksom! saknar dina videos.

    SvaraRadera
  2. oh gud vad du är sexig ;) blir helt till mig när jag ser din kropp

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi