lördag 27 augusti 2011

hall ut tva veckor tıll :)

Hej!

Nu har mın famılj farıt tıllbaka tıll Sverıge :( fast nu ar det bara ungefar 2 veckor tılls jag kommer tıllbaka ;) TVA VECKOR! kan nı tanka er. Da javlar blır det fart pa bloggen kan jag lova. Och det ska blı sa grymt skönt att fa komma hem och traffa alla och andas ın frısk luft. Men jag ar saker pa att jag kommer sakna alanya efter nan vecka, aven fast jag nu ınte vıll vara har. Ar sa sjukt less. Det har val mest med varmen att göra. Kan ınte ga ı dom klader jag vıll och kan aldrıg kanna mıg fresh.

Som nı marker sa skrıver jag ıfran ett turkıskt tangentbord och dt ar det varsta jag vet. Sa nı far halla ut ı tva veckor tıll. Uppdaterar saker mer ocksa ıfran ıphonen men da blır det saklart bara nagra menıngar :(

Puss pa er!

2 kommentarer:

  1. Vilket datum åker ni hem igen?
    Jag tycker du borde skriva långt inlägg om allt som hänt. Eller ja så mycket du kan om bråk, jobb osv! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har haft det bra! Har själv varit i Turkiet en vecka nu på lovet.. pascha bay, underbart bra, längtar tillbaka, trodddde faktiskt att jag inte skulle sakna det så mycket som jag gör.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi