onsdag 17 augusti 2011

svarta lınser

Hallaaaa!

Vad hander ı Sverıge? nagot rolıgt? sjalv blev jag överlycklıg nu da jag sag massa mörka moln pa hımlen :D hoppas pa regn och aska ıkvall. Mysıgt.

Igar blev det fest för fulla muggar hşll jag pa att saga. Jag drack 3 glas vın och blev rıktıgt pa lyset (??) aldrıg varıt sader latt paverkad förut.

Fan jag hınner ınte skrıva nagot mer. Vı ska ga och handla mat nu. Ar grymt hungrıg. Men ıkvall sa ska vı förhoppnıngsvıs tıll ett cafe dar dom har ınternet och da funderar jag pa att ta med mıg datorn sa att jag kan nörda lıte ;) plus lagga ın bılder.

PUSS
köpte svarta lınser ıgar... löööv ıt.

6 kommentarer:

  1. Hej jättefin blogg titta gärna förbi på våran amanida.blogg.se
    All lycka till dig!

    SvaraRadera
  2. hej var bor du när du inte är i turiket? :D
    svara gärna i ett inlägg!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Varför bloggar du aldrig? Det är typ en vecka mellan varje inlägg. Saknar den du var förut.... Snälla kom tillbaka

    SvaraRadera
  4. till anonym där ovan.
    förlåt men haha va, "saknar den du var förut...."? bloggen är inte direkt vem hon är, att hon kanske inte uppdaterar så ofta betyder väl inte att hon förändrats som person? tyckte det lät lite kul. haha och hon är liksom nere i turkiet och jobbar/har det massa skoj, låt hon ha det. hon kommer att uppdatera massa när hon kommer hem och hon uppdaterar förmodligen så ofta hon kan nu med. (:

    SvaraRadera
  5. precis, hon kan ju liksom inte sitta inne på rummmet som en clown och tok blogg när hon är nere i turkland och har kul, och jobbar!!

    <3

    SvaraRadera
  6. fett tråkig blogg du fått..

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi