söndag 4 september 2011

110904 - Sjuk kväll

Hejsan!

Igår var jag hos Martin med grabbarna och blev bjuden på öl och vin. Snacka om att vi spårade totalt! fysjutton vad roligt det var. Det började med att grabbarna sprutade öl på mig (snyft) bara för att dom inte ville att jag skulle dra ut på krogen. Så jag fick bara lov att basta med dom. Sen fick Franz för sig att hälla shampoo på golvet och köra en "eagle" vilket resulterade med att han gled in i glasbordet hahaha. Sen körde dom curling och allt vette fan.

Då klockan blev 1 bestämde jag och Sofie oss att fara in till krogen ÄNDÅ. Så med blött hår + inget smink drog vi in. Dock kom vi försent dit. Dom hade hunnit stängt insläppet så vi stod utanför och väntade på några som vi skulle på efterfest hos. Sen väl på efterfesten somnade jag. Runt 8 tiden vaknade jag och drog hem haha. Sjuk kväll men jävligt rolig. Ett härligt välkomnande ifrån mina grabbar ;)

Ikväll så blir det skräckfilmer med Sofie, Tusse och syrran :) plus en massa fett. Funderar på om man kanske ska ta och laga kvällsgott med pulla? dock får syrran isånnafall laga. Hon är en gud på att laga den maträtten ;)

Nu ska jag fara och handla lite inför ikväll :) hörs senare! Puss

Seni özledim tatlim!

2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi