fredag 9 september 2011

110909 - min kväll

Det klias i hela min kropp. Det är fredag och jag ligger i sängen och funderar på vad man kan hitta på. Detta var det enda jag fruktade med att fara hem till Sverige. Att inte ha något att göra. Om jag hade varit i Alanya nu så hade jag och tusse bråkat om spegeln, föna håret, platta håret, fundera på vilka kläder och skor man ska ha på sig och smutta på vinglaset. Allt på samma gång. Just då gillade jag det inte. Men nu skulle jag verkligen vilja vara där. Bara för att man alltid har nånting att göra där. Det hade varit nice om man hade fått vara i Sverige på vardagarna och Turkiet på helgerna haha!

Det finns liksom inget att göra. De flesta har flyttat ifrån denna håla (starkt gjort.. vem blir det här näst? jag? naa) eller så orkar folk inte göra nåt förutom att festa. Jag är inte sugen på fest för fem öre. Jag är dock sugen på vin och ost med tjejerna + skitsnack. Men det kanske man kan ta imorgon istället? lite sent att komma på det nu liksom.

Så vad blir det ikväll? inte en jävla aning.

Update: YEEES! syrran hade tänkt fara ut och festa men hon ångrade sig. Så nu blir det chips och dipp + skräckisar. Har dock ingen dipp.. får väl fara och köpa. Hoppas ni får en bra kväll iallafall :) Puss!

fuckyaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi